mandag 8. desember 2014

Uke 50: 8-14. desember

Da er vi i gang igjen med ny uke. Og forhåpentligvis har vi med oss budskapet fra gudstjenesten i går om å la julestress være julestress, og fokuserer heller på ham som er selve julas innhold - Jesus!

Denne uka har vi noen muligheter til å gjøre dette sammen, og det begynner allerede i kveld (mandag) kl 18.00 med misjonsgruppe hos Randi og Arne, Trudvang 15B.

Tirsdag er det som vanlig bandøvelse kl 17.00 (for både rekrutter og veteraner) og bønnesamling kl 19.00.

Torsdag kl 19.00 er det kveldsmøte v/Alta Indremisjon. Ruben Lie Monsen taler.

Og søndag kl 11.00 er det julesanggudstjeneste. Dette er for hele familien, og fokuset blir julesangene. Noen vil - helt kort - fortelle om bakgrunnen til at en julesang ble skrevet, noen vil si noe om teksten i en julesang, og kanskje vil noen også si noe om en spesiell opplevelse de har hatt i forhold til en julesang? Vi får se☺ Jeg gleder meg i hvert fall veldig til denne gudstjenesten! Mange av julesangene har en enorm dybde, og jeg håper - og tror - at vi får se litt mer av denne dybden i løpet av gudstjenesten!

Og da er det vel på tide at jeg følger opp min egen oppfordring om å fokusere på Jesus? Tid for lese i Bibelen☺

Da har jeg måttet redigere litt i teksten over her... I dag (tirsdag) blir det ikke bandøvelse, da vi i beste fall ville manglet to - kanskje fire. I stedet blir det øvelse torsdag kl 16.30-18.00(/18.30) for de som kan da, og en siste finpuss senere for de som ikke kan torsdag.